top of page
חיפוש

מה מצפה לנו בעדכון אפריל 2019 של גוגל ופייסבוק.

במאמר הקצר שלפנינו אנסה לתמצת שינויים חשובים לכל מי שמנהל את האתר שלו, ורוצה לדעת אילו שינויים גוגל הכניסה החודש באלגוריתם שלה ויכול להשפיע על חשיפת האתר שלכם. וכמו כן פייסבוק נפטרת מה reliance score המעורפל לטובת שלוש צורות מדידה חדשות שישפרו את ההבנה שלכם לגבי איכות המודעה שפרסמתם בפייסבוק.


אז גוגל שחררה החודש את עדכון "פלורידה" השני שלה והרשת גועשת מספקולציות, ננסה לתת לכם מידע מעודכן ככל הניתן, בגדול לא מדובר על שינוי משמעותי ובכל זאת ישנן מספר נקודות אליהן כדאי לשים לב:

אתרי פארמה ותרופות שימו לב, האלגוריתם מתביית עליכם ובודק באופן נוקשה יותר את האמינות שלכם.

גוגל מקפידה יותר על בדיקת איכות הצוות מאחורי אתרים באופן כללי, האם יש אודות לאתר, האם הצוות הוא איכותי, האם יש מידע על האדם מאחורי האתר מעבר למה שכתוב באודות. זאת אומרת שגוגל בודקת אזכורים לגבי האנשים מאחורי האתר באתרים אחרים שלהם חשיבות גבוהה, למשל וויי נט וואלה, סלונה וכו'. האם התוכן שמופיע באתר הוא תוכן מקצועי כגון ספרים דיגיטליים או בלוגים. אם מאחורי האתר עומד איש מקצוע כגון עורך דין, רופא וכו', והאם ישנן חוות דעת מחוץ לאתר, האם הדף העסקי מציג נתונים כגון קליניקה שעות פתיחה וכדומה.

הקפדה גדולה על מובייל, הצגת תוצאות ויזואליות לגובה ולא רק לרוחב.

בגדול גוגל הנחיתה בחודש מרץ 2019 את האורגניות של אתרים רבים, הדברים אמורים להשתנות לטובה או לרעה עד סוף מרץ, חשוב להבין שגוגל מסמנת בדגל אדום כל אתר שמנסה לשחק עם האלגוריתם ע"י מילות חיפוש, תוכן מועתק או לינקים לאתר שמגיעים מאתרים לא איכותיים.

אחרי שנים בהם התייחסנו ל relevance שמופיע במנהל המודעות בפייסבוק, ככלי המוביל שעוזר לנו לנסות להבין למה שהמודעה שלנו עולה לנו כל כך הרבה כסף, והאם היא טובה או לא. פייסבוק הבינו שהכלי המעורפל הזה צריך לעבור שיפור, ואכן בשבועות הקרובים היא תחליף את עמודת ה relevance בשלוש עמודות חדשות:

quality score

Engagement rank

Conversion rate rank

46 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page